Som sagt

Jag klippte mig tidigare idag. Jag ville behålla det som gick på längden & ta det slitna. & mitt hår var nog väldigt slitet för jag kom hem med säkert tio centimeter kortare hår. Det var typ 9 månader sen jag klippte mig senast & allt jag hunnit spara är nu borta & jag har typ samma hårlängd som jag hade när jag klippte mig innan min födelsedag. Hellre ett friskt hår än ett långt slitet, faktiskt. Men jag saknar ändå mitt hår. Jag var så fin i lockar. Aw. Det är bara att bita ihop & vänta. Jag ska vara lite sparsam med färgningarna & sånt som sliter. Aldrig mer slingor säger jag för säkert hundrade gången. Men denna gång får det vara nog! Jag klär bäst som mörk. Jag är en mörk skönhet. Nu ska jag nog i brist på annat när sambon slumrade till i soffan hoppa in i duschen & göra en inpackning :) Jag ska testa att raka muttan så som VR tipsar om. Den metoden ska motverka röda plitor. & vem vill inte slippa det? Speciellt badsäsongen liksom. Om ni vill veta hur det går till får ni köpa tidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0