Tisdag

Har suttit här ett bra tag. Mejlat med Katarina & pluggat endel. Funderade på att ta mig en sväng till solarieöarna, men orkar inte röra mig dit. Har huvudvärk & känner mig lite låg. Nu tänkte jag mätta magen med lite jordgubbs/vanilj-fil & musli. Sedan blir det nog sängen & en bok tills jag ska göra mig iordning för att träffa N. (Om det inte är inställt?) Jag tror att jag kommer att få mina skattepengar imorgon. Iallafall är det min förhoppning. Skulle inte sitta helt fel :) Det känns som jag har koll på allt men ändå känner jag mig förvirrad just nu. Straffuppgiften vi fick ska egentligen vara klar senast vecka 25. Men den där förbannade boken finns inte på bibban & jag tänker inte betala 200:- för en bok jag inte ens tänker läsa ordentligt. Allt annat har jag koll på. Nästan klar till och med. Ska fokusera på sommarkursen ett tag sedan tar jag sommarlov :) Jag är en sån som vill ha allt klart så fort som möjligt för att slippa känna stressen när allt bara är liggandes, halvfärdigt eller inte ens påbörjat. Är du med så, eller sparar du allt på hög till sista sekund?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0