Bloggar från min nya data! :)

Jag blev så jävla förbannad förut. Min datajävel la av. Jag fick panik. Ringde kundtjänst som hänvisade mig vidare till datatillverkaren. Bla bla bla. Pratade även med support, inget av det de sa fungerade. Tillsut säger de att reparationen nog inte ens omfattas av garantin. Att jag får punga ut det själv. Jag sa till parveln jag pratade med att han skulle ha jävligt klart för sig att datan i dagsvärde är värd mycket mindre än jag redan betalat för reparation. Jag pratade med otrevliga idiotmänniskor som jag vill ge en smäll på käften. Jag vill spotta en äcklig snorlorska i deras nylle & skrika att de borde skaffa sig ett jobb de passar för när de inte ens kan vara trevliga i telefonen. IDIOTOS! Efter detta bestämde jag mig för att det får vara nog - så jag fick skjuts av snuttan för att köpa en ny data & här sitter jag jäkligt nöjd med mitt nya köp & den förbannat hjälpsamma herren på Media Markt!

Det känns inte speciellt motiverande att fortsätta betala för en data som jag inte kan använda. & jag tänker fan inte lägga pengar på reparationer! Ska skicka ett brev till deras reklamationsavdelning, men det är ingen idé att hoppas på något. Funderar på att lägga ut en annons på blocket, för jag vet att vissa köper SKROT. Nu är jag vrålhungrig! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0