Det är fan viktigt att ta hand om sig själv.

OCH jag blir uppriktigt sagt förbannad på människor som inte gör det. Det viktigaste man har är sigsjälv. Sin egen hälsa & välmående. Det finns ingen anledning till att inte lyssna på kroppens signaler. Men det är lätt att tänka "jag vilar sen" & innan man hunnit det har man gått in i väggen av all stress.

Detta inlägg är tillägnat en människa som nog känner sig jävligt träffad. En människa jag bryr mig sjukt mycket om. En kvinna med många bollar i luften. En omtänksam jävel som kanske bryr sig lite för mycket om andra & lite för lite om sig själv. Inget fel med all denna omtänksamhet & alla måsten - OM du lovar mig att ta bättre hand om dig själv. Det är dags att ta en paus när du får näsblod för att du stressar som en tok. Jag beundrar dig på många sätt & vis för allt du är, allt du gör & allt du åstadkommer. Men innan du kan vara allas hjälte måste du vara din egna hjälte. Lär dig pausa, stänga av & ta hand om dig själv. För det är du värd.


Kommentarer
Postat av: Måsfrill

-kärlek- Tack idiiis. Jag ska lyssna på dig :$

2010-03-17 @ 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0