En guldstjärna till mig

Snacka om att vara utmattad efter två dagar med grymt jävla bra föreläsningar! Men imorgon är det bara på´t igen & sen skiljs vi åt för att ses igen i maj. Idag har jag blivit uppringd av två olika företag som erbjudit mig sommarjobb. Men jag har ju redan mitt, så jag får vackert tacka nej. Men det känns kul att redan tre stycken hört av sig, jag som var orolig att inte få något jobb alls. Efter dagens föreläsning orkar jag faktiskt inte bry mig om att inte har en platt & perfekt mage. Jag tänker leva livet istället. Med det inte sagt att jag lägger ner träningen, oh no. Jag menar bara att jag tänker fan unna mig chips om jag vill ha det. Man lever bara en gång. Tänk om alla kunde sluta noja så mycket. Ni är fina som ni är!


Kommentarer
Postat av: ida

jag håller med dig:P man ska leva livet :D

2010-03-04 @ 00:18:34
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: FILIPPEZ - ÄR JU FUCKING KUNG

guldstjärnor är najs ;)

2010-03-04 @ 10:03:38
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0