Godkväll


Ida - tisdag, onsdag & torsdag. Av någon konstig anledning blev det tripp trapp trull. Jag trivs så grymt jäkla bra i mitt mörka hår. Vilket sammanhängande inlägg, verkligen. Eller inte. Hm. Jag är helt slut i huvudet efter alla föreläsningar, all information att smälta & sålla bort. Dagens föreläsning var inget att hurra för men det var buffén med godsaker däremot. & lunchen jag åt. Galet god rödspätta på gula huset. Idag slog jag ihop när jag kom hem, det blev gos i sängen med en Niklas & tre katter. Deras kurrande kan vara sövande. Kollat vampire diaries & jag måste erkänna en sak, jag skulle aldrig våga kolla på det ensam. Jag hatar effekter som idag exempelvis när den elaka vampyrer rör sig sådär fort & ljuden. Någon kanske minns att jag inte kunde låta bli att kolla Buffy & vampyrerna när det gick mitt i nätterna för några år sedan & hur jag sedan fick sota för det i form av mardrömmar. Hemska jävla mardrömmar. På tal om det, varför måste man drömma så hemska saker? Vad är anledningen? Den senaste tiden har jag drömt ovanligt mycket hemskt, sånt som man undrar när man vaknar om det är sant eller inte, för att det skulle kunna vara så.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag håller med det mörka är mkt smickarnde för dig lilla my (L)

2010-03-04 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0