Hej alla stalkers!

Jag klev upp klockan sex fast jag inte hade behövt det. Kollade fel & ska inte vara på jobbet förrän halv nio idag. Ska straxt bege mig ut på en promenad i det superfina vårvädret. Slutar klockan fyra sedan är det helg! Imorgon ska vi ut & käka för att fira födelsedagsbarnet - en dag för tidigt, för på söndag blir min älskling tjugofem år!

En sak jag inte förstår är hur mina läsare hänger kvar när jag skriver om sånt som inte borde intressera er? Min värdelösa fucking vardag liksom. Men det är ju bara ett tecken på att ni som läser antingen är mina vänner & bryr er om mig & mina konstogheter eller så är ni snokare & enbart här för att snoka. Nu jobba. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0