Jobba i helgen!

Imorgon blir de X antal timmars jobb som servitris. & jag tackade ja till att gå in & arbeta 3 timmar på söndagkväll hos en brukare när de ringde från jobbet nyss. Alla vikarier är typ sjuka! Hoppas de ringer & erbjuder mig massa jobb nästa vecka. Jag har inte hittat någonstans att göra min praktik & det känns hopplöst att försöka mer, jag har nästintill gett upp. Vid mejlkontakt med min handledare på skolan skrev hon att det är okej att göra den vid ett senare tillfälle, men när skulle det passa att göra den då? Om jag hoppar in vecka 18 på ett ställe som eventuellt har plats då & gör praktiken 6 veckor framåt är det redan vecka 24. Sedan går jag på mitt sommarjobb på heltid vecka 25-32. Snart kommer Siri hit & leker med Ville! :) Han sover just nu, som typ alltid. Haha!Själv håller jag på att pyssla här hemma, har rensat ur & kastat massa papper. Det känns alltid lika skönt efteråt. Ska fortsätta med mitt.

Alla tankar & all min kärlek går till farmor. Också till farfar. & pappa för hans tålamod, tapperhet & hjärta av guld. Var stark, kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0