Kvällsuppdatering

Varför utgick Gossip Girl idag? ÅH. Jag som sett fram emot det. Nu är jag iallafall ren & fin efter en lång bastu tillsammans med älski. Jag köpte med mig "färdig"-sushi från ica på vägen hem & testade på. Det gick att äta, men näst gång det blir sushi vill jag äta på restaurang. Någon som vet en bra sushirestaurang i Norrköping? Vad jag ska sysselsätta mig med härnäst vet jag inte riktigt, men imorgon väntar praktik. Jag börjar klockan åtta. Så jag behöver inte gå upp så fasligt tidigt ändå. Matlådan tills imorgon är klar, det fick bli en sallad med tonfisk, fetaost, tomat,  majs, gurka, paprika, sallad, purjolök & soltorkade tomater + spad som dressing ;) De som känner mig vet hur förbannat svårt jag har med matlådor. Så om jag inte har med mig sallad eller typ en billyspizza hoppar jag hellre över maten. Jag hatar att värma upp mat. Uäk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0