Måndag

Jag hade verkligen hoppats på vår efter det töväder som varit några dagar. Men icke. Ute är sådär förbannat grått & tråkigt att jag har lust att dra ner alla persienner för att slippa se eländet & gosa ner mig i soffan under duntäcket. Kanske tända värmeljus lite varstans. Nej, idag är en såndär dag då jag inte går ut frivilligt. Om jag inte måste & jag måste ingenting just idag. Alla livsnödvändiga saker jag behöver för min överlevnad finns redan här. Tack & lov att jag slutat snusa, för snuset skulle ju alltid ta slut vid de mest olämliga tillfällena. Imorgon måste jag ut. Jag måste ut på onsdag & torsdag också. Jag kommer spendera dessa tre dagar på ett hotell i lkpg. Föreläsningar står på schemat. & jag tycker det är helt underbart att jag slipper åka till Växjö denna gång, att jag kan sova hemma med mina katter & min älskling! Aw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0