Refresher

Vi var på Harrys. Jag åt ryggbiff med friterad klyftpotatis, bearnaisesås & wokade grönsaker! Galet jävla gott kan jag lova. Det fick bli pepsi till maten eftersom jag inte tycker det är gott med alkohol till. Helst vill jag ha mjölk. :$ Efteråt blev det 2 drinkar varav en var - refresher! Mygod vilken underbar drink. Den ska jag sippa på i sommar. Nota stod svärfar för. I sällskapet var det jag, älskling, särfar, Kenny & Hanna. Mycket trevligt. Det blev ingen långkväll eftersom svärfar var krasslig & jag likaså, men det räckte gott & väl. Vi somnade relativt tidigt mätta & belåtna. Idag kle jag upp efter födelsedagsbarnet som då satt & spelade batman! HAHAHA! Jag sjöööng men fick inga applåder. . undrar varför? Solen skiner & det är klarblå himmel. Jag tror att jag ska ta med älsklingen på frukost. Ikväll ska vi till svärmor för en fika. So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattiiis Nicke nyfiken! :D:D

2010-03-14 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0