Uppdatering

Solen skiner, näsan rinner & snart börjar jag jobba. Först ska jag ta en fika med en kär gammal vän. Samtidigt vill jag passa på att skriva att jag hoppas du har kul på swingersklubben, slampa! & hur irriterande är det inte när man behöver något som man förlagt & absolut inte hittar det?! Jag blir så sjukligt förbannad på sånt. Skulle behöva kamma igenom Jeppe, för nu ska vinterpälsen av & det märks på möbler & överallt. -suck- Det är den enda nackdelen med att ha katt. Allt hår - överallt. & nu när jag bestämt mig för att kamma henne så är kammen spårlöst. Jag fick ta borsten men den är inte alls lika bra. Vilka värdsliga problem va? En kåvepenin, lite mollipect, alvedon & nässpray - sen är min dag räddad, förhoppningsvis. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0