Vikten av personkemin

Jag har nu varit hos fyra olika brukare på introduktion. När jag gått därifrån har jag noterat känslan & sedan informerat min samordnare om detta. På två av dessa ställen har jag känt av klockren personkemi. Jag har gått därifrån med rätt känsla i magen. Och i detta arbete är det personkemin som är det viktigaste eftersom man arbetar så tätt inpå en annan människa, dessutom hemma hos denne. Jag har alltid känt att det gått bra när man kunnat skratta tillsammans. Vägen till hjärtat går via skrattet?

Nu ska jag krypa ner under täcket & mysa lite med mina vardagshjältar. Är galet trött & funderar på en tupplur. Nej, nu tar jag helg. So long fuckers


Kommentarer
Postat av: Sara

Vägen till hjärtat går genom magen!!

Med kärlek / Karl Jan Grankvist!

2010-03-12 @ 16:44:12
Postat av: Ida

Karl Jan is a fucking liar! Om man kollar på honom vet man ju vad som går genom munnen & sätter sig på magen? HAHAHA

2010-03-12 @ 19:44:42
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0