7000 steg

& då har jag bara strosat runt utan att ens tänka på att stegräknaren hänger runt halsen. Vågar ni gissa vart mina steg slutar idag? Jag ska ju ut & gå mera. Det är afro klockan halv sex & jag går typ alltid till & från friskis om inte Maddie hämtar upp mig med bil. Det är ju vardagslyx ;)

Jag förstår inte hur det är möjligt att gå mindre än 5000 steg per dag. Om man gör det har man en stillasittande livsstil. & troligtvis kör man bil till jobbet, åker hiss & skickar någon på ärenden för att ligga i soffan & äta chips? HAHAHA!

Jag menar, jag har fan inte ens tänkt på att jag gått. Har inte motionerat medvetet. För att summuera det hela - JAG HAR EN AKTIV LIVSSTIL. Detta trots att jag är en student som spenderar dagarna på mitt feta arsle i en skön soffa med en varm data i knät. :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0