Är aningen förvirrad & stressad.

Jag har ägnat min dag åt att göra absolut ingenting, men fick lite småångest & ett städryck. Så nu har jag båda dammsugit & skurat av golven. Jag skulle kunna göra det varje dag. Det blir så fort skitit eftersom vårat trapphus är en arbetsplats för skitiga gubbar där även min sambo räknas in. HAHAHA! På tal om skit. Igår tvättade jag som vanligt på söndagar. Jag höll på att dö när jag klev in i tvättstugan & även i torkrummet. Det var samma sak förra gången. Sånt gör min rasande! Vem är så jävla lågt begåvad att man inte fattar att den som tvättar efter inte vill börja med att ta på sig skyddskläder & städa innan man vågar tvätta?

Jag har typ en miljon saker i huvudet & jag får inte riktigt bitarna att falla på plats. Känner mig typ sönderstressad fast jag inte har någon anledning alls att vara det. Jag har ju egentligen stenkoll på allt. Men såhär blir det alltid.

[Plugg - träffas på msn & bestämma vem som gör vad till gruppuppgiften. (Ångestsyndrom?) Vänta på att böckerna jag beställt ska anlända så att jag kan börja läsa + skriva bokresumé. Gå till bibban & låna en bok + skriva om stigmatisering. Kolla Allgulanders "psykiatriskola" om LPT & svara göra en inlämning om ämnet.

MAJ
Kontaktperson
- invänta samtal från Caroline om en matchning, sedan är det bara att tuta & köra.

JUNI
Sommarkurs
 - anmäla mig en vecka innan start, vilket lär bli typ vecka 24. Invänta CSN. (Juni/juli?)

Sommarjobb - invänta schema från AnnSofie. Dessutom ringa Marie & prata om intro + schema.]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0