En erfarenhet rikare

- datortomografi.
Min arm gör ont efter 3 stick varav två misslyckade med den feting nålen. Snacka om obehagligt när värmen spred sig genom hela kroppen & det kändes som jag låg där i en rymdfarkost & kissade på mig. Kissade på mig gjorde jag såklart inte, det bara kändes så. & klokare blev jag inte. Jag vet bara att jag inte har en blodpropp i lungan, cancer eller någon infektion. Jag vet också att mina lungor låter fint & att det inte piper från bröstet. Halsmandlarna är lite svullna men inga vita beläggningar. Min diagnos är med andra ord fortfarande okänd. & jag slösade bort en underbar måndageftermiddag på vrinnevi. För att inte snacka om alla pengar jag tvingas punga ut. (Snart frikort för min del.) Men trots att de stal min tid är jag oändligt tacksam för de grundliga undersökningarna, även om det kanske mest låter som jag är bitter & tvär. För nu vet jag ju vad det INTE är iallafall. Till nästan hundra procent vet jag att jag är allergisk, men det vet inte min läkare.

Godnatt
Ida


Kommentarer
Postat av: Nora

Lät obehagligt :S Tur att du bockat av några hemska sjukdomar som icke aktuella iallafall :)

2010-05-04 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0