En personlig blogg.

Min blogg är en personlig blogg. Den handlar främst om mig men också om de personer som är delaktiga i mitt liv. Den handlar om vad jag gjort, ätit & haft på mig. Ibland kan hända att jag avreagerar mig eller bara känner för att beklaga mig, då gör jag det. Andra dagar kanske jag vill hylla någon som står mig nära hjärtat av olika orsaker & då gör jag det med, utan att tveka. 

Men bara för att man läser min blogg känner man inte mig. Det finns mycket jag utelämnar. Saker jag anser för personliga. Det gäller att hålla på integriteten. Sen är det ju upp till var & en vart man drar gränsen. Dessutom lyser ju inte mina egenskaper igenom i den text mina fingrar skriver. Men visst kanske många av er som inte känner mig bildat er en uppfattning. Låt höra?!

Idag har jag hunnit med både jympapass på friskis & en långpromenad. Tänkte bege mig ut på en till i brist på annat. Dessutom har jag ägnat mycket tid åt att plugga. Skrivit om både stigmatisering, LPT & ångestsyndrom. Kommer inte ha mycket att göra de första sex veckorna efter sommarlovet. Men jag tror jag har en baktanke med detta, kanske är det då, när skolan drar igång som jag tar mig semester?

Veckoöversikt:
vecka 20 - 20/5 - spirometri + cellprov.
vecka 21 - NJUTA AV LEDIGT? Sola, slappa, softa. Intro?
vecka 22 - 31/5 ; jobba!
vecka 23 - 7/6 ; sommarkurs-start! Lämna studieförsäkran.
vecka 24 - sommarlov + skatteåterbäring
vecka 25 - sommarjobb (csn för sommarkurs)
vecka 29 - LÖN (csn för sommarkurs)
vecka 33 - skolstart i Växjö.
vecka 34 - LÖN + csn
vecka 38 - basgruppsuppgift inlämnad (senast söndag 26/9) LÖN + csn + sem.ers + födelsedag!
vecka 39 - inlämning av bokresumé, stigma + LPT.
vecka 40 - växjö. Redovisning av gruppuppgift.

Planera in trädgårn med Rebecka, matlagning med Maddie, utejympa i juni, grillning & mys i parken med mera med mera :)

Nu ska jag ta mig en långpromenad med musik i öronen. Sedan en skön dusch & avsluta kvällen med att smörja in mig med weddinglotion! Det doftade underbart & jag kunde inte hejda mig. Ops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0