Godkväll

Okej, såhär ligger det till. Niklas data fungerar inte. Han är arg på sin data & snäser åt mig, jag är arg av just den orsaken. Jag har fått erfara att datorer verkligen lever sitt egna liv. De är bra sälänge de fungerar som de ska. Men så fort de börjar strula är det lika bra att kasta ut skiten genom fönstret för att slippa riskera skilsmässa. Jag tänker tillbaka på hur jag kände mig då min minidata la av för en tid sedan. Paniken jag kände över allt som försvann. Frustrationen över att inte kunna fixa´t liksom. Jag har full förståelse över att min man inte känner sig speciellt manlig. Han kan ju inte ens laga sin data. Förlåt, nu var jag elak. Eh, egentligen vet jag inte vart jag ville komma med detta svammel. Känner mig svimfärdig. Yr & vimmelkantig. Har vaknat på fel sida flera dagar i rad. Jag liksom känner inte för någonting alls men samtidigt är jag rastlös & uttråkad. Kvällen har jag spenderat i mina psykiatriböcker, pluggandes & skrivandes på gammalt vis - eftersom min Niklas letat hjälp i vild förtvivlan på hela nätet med hjälp av min data. Jag har faktiskt kommit någon vart, känner att jag har stenkoll på läget nu. Ligger bra till tidsmässigt. Det kan jag tacka min självdisiplin för. Nej, nu fick jag akuthuvudvärk. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0