Hello fuckers

Hur är läget? Ni har väl inte glömt att uppvakta mamma på mors dag, va? Jag har bara slängt iväg ett sms till min kära mor & eftersom hon fyller år imorgon & vi ska dit då slår vi två flugor i en smäll. Idag ska vi till Niklas mamma en sväng. & hon är en mamma värd att fira. <3 Kanske får jag ett schema för de veckor jag ska jobba där? :) Förhoppningsvis. Annars hoppas jag på att få det snart. Jag & älskot var ute på promenad tidigare idag, vi hamnade på loppisen vid himpa. Älskot fick en korv & så handlade vi med oss vaniljbullar av en stenåldersfarmor. Jag har redan gått mer idag än vad jag gjorde sammanlagt igår :) & mer steg blir det. Vid sextiden ska jag & Maddie på bio & det blir satc såklart! Söndag är det, vilket innebär tvättstuga som vanligt. Det var ingen som ville tvätta idag så jag började redan vid tiosnåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0