Jag hatar dammsugare

Varför ska jag berätta detaljerat för er. Jag har länge stört mig på att Niklas påslösa dammsugare (som vi använt de senaste två åren) sugit sämre & sämre. Dammsög soffan förut & slet som ett djur för att ens få upp något i den. Helt plötsligt låter det POFF & vad händer? Jo, en leksaksboll åker in & fastnar så illa i röret att jag inte får ut det. Då var det ju helt kört, för nu sög den såklart inget alls. Jag åkte ner till förrådet & hämtade upp slangen från min dammsugare men självklart passade inte det på Niklas dammsugare. Typiskt. Så jag får springa till förrådet igen & tog med mig papper & penna för att anteckna vad dammsugaren hette. Väl i hemköp hittade jag inga påsjävlar som passar så det var bara att knalla hem tomhänt, sedan iväg en sväng till ica för att få svart på vitt att de inte har dammsugarpåsar i sitt sortiment. Skapligt förbannad beslutar jag mig för att gå till hemköp & chansa på att jag kan pyssla ihop dammsugaren med fel påse. Hysterisk lyckas jag tillslut med silvertejp & våld få min älskade dammsugare att fungera. Som jag saknat den under dessa två år när jag insåg hur förbannat bra den suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0