Jag vill upplysa er om följande!

Jag är lyckligt lottad att dela mitt liv med ett par underbara pinglor! Gamla kära vänner såväl som nyfunna guldklimpar. En sak är säker, utan er skulle jag bli tokig. Jag är så himla glad att jag har er att vända mig till när jag vill skratta tillsammans med någon, sitta tyst eller gråta hysteriskt. Egentligen vill jag inte räkna med någon eftersom jag har dålig erfarenhet av att bli sviken, men er kan jag verkligen räkna med. & hur underbart känns inte det? Borde vi inte dra ihop ett stort gäng pumor, sjunga allsång & grilla i parken, va?  (När vädret tillåter.)

Jag är så glad att jag fann dig Maddie, eller att vi fann varandra. Att jag tog dig under mina vingars beskydd & du mig under dina. Jag kommer alltid finnas vid din sida no matter what & slåss för dig.



Jag vore ingenting om ni inte fanns.


Kommentarer
Postat av: M

:)

2010-05-15 @ 10:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0