Lördag :)

Alla steg jag gått hittills denna vecka + de stenhårda passen jag kört - märks! & känns & syns. Det är ju grymt motiverande. Jag vill mer mer mer. Maddie & jag har planerat in 4 pass veckan som kommer. Men veckorna efter blir det svårare eftersom friskis tar sommarlov. I snitt kommer jag väl kunna gå på 2-3 pass i veckan resten av sommaren. Får försöka pilla ihop det trots att jag ska jobba & slita. Godmorgon på er föresten! Jag har varit uppe en stund, tog mig sovmorgon & nu har jag pysslat här hemma. Ni vet disk & sånt nödvändigt. Funderar på en sväng till affären, för jag är hungrig & sugen på en god frukost. Det får nog bli äggmackor faktiskt. Inte helt fel :) Tråkväder ute är det. Så himla typiskt! Ibland skiner solen till ordentligt men tittar man ut är det grått & trist. Jag tror på regn & rusk idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0