Nu är jag lack

Det är nån jävla knapp jag kommer emot bland tangenterna som gör att allt jag skriver försvinner. Detta har hänt två gånger under mitt tappra försök att uppdatera bloggen. Jag är rastlös & vill hitta på någonting men orkar inte speciellt mycket just nu. Ta hand om disken vet jag att jag ska göra. Funderar också på vad vi ska käka idag. Kära vänner, hade ni en fin valborg? För min del blev det lungt. Vi tog tåget till lillebror & drack lite rosé. Planen var att grilla men eftersom inte vädret var stabilt gick vi till domino där jag var tvungen att visa leg & snubben gissade på att jag var arton och ett halvt. Ska jag ta det som en komplimang undrar jag? Vi hann med en långpromenad med en tokig Kax som grävde efter råttor. Vi blev typ bästa vänner när han fick en komage av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0