Sunday :)

Just nu dricker jag kaffe, har plockat & styrt lite här hemma. Om jag ska vara ärlig har jag fortfarande inte klivit utanför dörren utan roat mig bäst jag kan mellan dessa väggar. Projektet jag skrev om la jag å is. Måste fundera vidare. Så att jag inte gör något förhastat, för det vore inte klokt. Åh, vilket underbart kaffe jag fick till idag. Jag riktigt njuter av varenda klunk.

Den kommande veckan får jag förhoppningsvis ett positivt svar på antagningen till sommarkursen. Om inte är det väl inte hela världen. Dock skulle det underlätta endel. Jag gör dessutom min sista vecka på lian & kommer sakna alla något fruktansvärt, men jag får se dem igen eftersom jag ska sommarjobba där några veckor - yes!

Vad jag sysslar med annars? Försöker bli kvitt den envisa förkylningen som förföljt min i 2 månader. Väntar svar från läkaren & får eventuellt remiss till öron/näsa/hals för en grundlig utredning. Jag blir galen snart. Sov sjukt dåligt inatt & vaknade typ tusen gånger av att jag inte kunde andas. PANIK! Detta trots att jag tog nässpray & bricanyl innan sänggåendet. Jag tror stenhårt på att jag drabbats av astma eller allergi av någon form. Men hur det än ligger till kommer jag aldrig att göra mig av med mina vardagshjältar. Jag dör hellre av andnöd. Något annat jag gör är att söka lägenheter som besatt. Har gjort intresseanmälningar på hur många somhelst. Men de som vi velat ha har det varin inflytt ganska omgående & det går inte med den ekonomi man har som student. Vill försöka undvika dubbelhyror. Hoppas på att hitta något som passar oss lagom till augusti eller september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0