Tisdag!

Jag mötte upp Rebecka tidigare idag för en promenad & lite fusksol. Det var skönt & jag börjar mer & mer likna en pepparkaka. Väl hemma fortsatte jag pluggandet & det flyter på riktigt bra. Vet egentligen inte vartifrån jag fått motivationen, men sålänge den finns där är det bara att köra på, inte sant?

Inloggad på fronter såg jag ett till betyg i denna kurs & omdömet gjorde mig glad. Det är så skönt att få cred för det arbete man lagt ner. "Ida! Roligt att läsa ditt arbete där du har gjort en bra interjuv med bra frågor och lätt att läsa och intressant innehåll. Det märks att du tycker att det är roligt och att ditt interjuvoffer också är en god kunskapskanal! Fortsätt så här, Ida!" Fick VG på denna inlämning. (& vi på KY betygsätts IG, G eller VG. - Så jag kammade full pott igen!) Nu är det dags att chatta med gruppen & Katarina. Sedan ska jag fortsätta skriva om ångestsyndrom. Varit en sväng på bibban idag & lånat tre böcker också. Wiho! PlugghästIda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0