Tisdag

Bredvid mig ligger min primadonna & ser sådär äckligt söt ut, som bara hon kan. Jag har en härlig skara vardagshjältar i min omgivning, såväl fyrbenta som tvåbenta. Dessutom är jag lite förälskad i de fina fiskarna vi skaffat oss. De gör alltid något kul så man liksom blir fängslad av att titta. Men jag tror inte min bror är beredd att hålla med. HAHAHA!

Kära vänner, det håller i sig. Jag har sovit gott inatt & vaknade inte genomtäppt. Jag kan andas! Fatta vilken befrielse. Woho! Vad jag ville komma till angående primadonnan är att man alltid vil ha det man inte kan få, är det inte så? I lördags när lillebror & Kax var här ville han mycket hellre busa med Jeppe som är lite rädd än Ville & Bob som gärna busar. Jeppe såg ut som ett frågetecken när Kax överkropp åkte ner i backen & rumpan upp i vädret. Det är kul hur bra ihop hundar & katter går utan att de egentligen känner varandra. Åh, jag vill ha en hund!

Nu ska jag svepa mitt kaffe & snygga till mig innan jag beger mig på "intervju" & sedan hem till Jonna. Ha en fin tisdag suckers!


Kommentarer
Postat av: sarase

heeej tjejen! åh, det känns helt underbart, overkligt att ha klarat den :) men nu har jag gjort det så det e bara att blicka framåt! Trivs jätte bra, verkligen som fisken i vattnet ;) hur går det för dig?



Ska ev bli kontaktperson ser jag? Det låter som en toppen bra idé. Skulle själv vilja bli det om jag var 100 % frisk. Men jag tror inte jag skulle orka det just nu men det e ju inte omöjligt i framtiden :) Kram

2010-05-11 @ 15:00:08
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0