Varmt varmt varmt

& jag är galet irriterad. På allt & alla.

JAG VILL FLYTTA! Omedelbart. Mitt krav är badkar & balkong/uteplats helst i söderläge. Vill ha en tvåa eller trea som ska inredas lätt & luftigt. En stor hall helst som ska inredas med alla Marilyn Monroe-tavlor. Sovrummet ska gå i vitt, så ny sängstomme ska inhandlas likaså sängbord & byrå. I vardagsrummet vill jag ha en stor svart divansoffa helst miami.

Tröttnade somsagt på mitt ljusa hår & färgade det rött. Känns mer som jag. Iallafall är det så jag känner förtillfället. Det ska bli skönt med "sommarlov" snart. & jag längtar tills nästa sommar då jag tar examen från denna KYutbildning. Vill SÅ gärna ut i arbetslivet nu. Trött på att sitta hemma & plugga, det känns meningslöst. Fast det är det ju inte, det vet jag. Ska bli härligt att jobba i sommar faktiskt. Ser fram emot det grymt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0