Att sympatisova en lördag

Höst är det verkligen! Jag har sovit bort större delen av denna lördag. Sympatisover med min äksling som är bakis & illamående. Själv mår jag bra, för jag valde att inte följa med ut igår :) Fick hem mitt arbetsgivarintyg i veckan, men det hade ju inte behövts ännu. För jag är fortfarande anställd - timmis! & det bästa av allt, om de behöver arbetskraft kan jag jobba. Allt jag tjänar in från och med nu kommer att utbetalas 25 januari. (Det var himla synd att det andra företaget inte var speciellt samarbetsvilliga. För där hade jag kunnat gjort pengar nu när jag ändå inte haft något speciellt för mig.) Sånt är livet. Jag får passa på att njuta av slappa dagar. Om några veckor drar praktiken igång! Jag längtar tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0