Dendär Maddie :)

Förut sa alltid Niklas ´Du & Madde borde bli vänner. Ni är riktigt lika & jag vet att du skulle tycka om henne.´ Han hade så jäkla rätt, min Niklas. Den första gången jag träffade Maddie klickade vi omedelbart & sedan dess har vi varit vänner. Klockrent. I ärlighetens namn tillhör Maddie numera min elit. Det finns ingenting jag inte kan prata med henne om. I hennes sällskap kan man vara sig själv fullt ut. Det är alltid bekvämt. Vi kan skratta i en evighet åt ingenting eller vara knäpptysta utan att känslan av pinsam tystnad uppstår. Hon är en riktig klippa, dendär Maddie. Hon hjälpte mig med flytten, hon erbjöd sig att hjälpa mig städa. Sånt glömmer jag aldrig! När jag är ledsen & deppar står hon ut med mig & försöker göra mig glad :) Fan vad glad jag är att jag hittade henne.


Kommentarer
Postat av: M

Jag MED :D Tror vi är varandras klippa.

2010-09-03 @ 06:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0