Lär känna mig

- När jag var liten sjöng jag i kyrk-kören. Nu går jag enbart i kyrkan vid dop, giftemål & begravningar. & jag får inte ens sjunga i duschen.

- Jag har tandläkarskräck. Får ångest bara av att vistas i väntrummet. Hjärtklappningar, svettningar & andnöd. Vid en rotfyllning för några år sedan gjorde tandläkaren en tabbe & stack in en "tandpetare med sprit på" i en rot som levde. Det gjorde förskräckligt ont & resulterade i en käftsmäll. Pinsamt.

- Intresserar mig inte speciellt mycket för politik eller valet. Tycker det mest handlar om pajkastning & brustna löften. Men jag avskyr sverigedemokterna & sverigedemoktrater. Tycker de är ynkryggar som döljer sig bakom "politik" för att sprida rasistisk propaganda. Yttrandefrihet, vänner. Detta är min personliga åsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0