Lördagmorgon

Jag väcktes klockan sju av ett telefonsamtal från min älskling som då lämnat landet. Inga sura miner över att vakna tidigt en lördagmorgon när den som väcker en är sitt livs kärlek! :) Åh, hur söt är inte mitt älsko? Gårdagen var riktigt jobbig, jag liksom svämmade över av känslor. Nu känns det bättre, till ikväll, då det är dags att återigen krypa ner i våra vita sängkläder utan Niklas. Tack som fan för mina underbara katter som höll mig sällskap. Jeppe, min lilla nyponros. Hur underbar är inte hon? Hon känner mina känslor & tröstar mig. Det är små saker som blir så stora. Som när hon ligger på min mage & från ingenstans helt plötlsigt bara tittar mig i ögonen & säger "mao". Men alla mina katter är lika underbara, de har en egen personlighet & visar på sitt egna vis hur mycket de älskar mig. Villkorslöst.

Tack hej, fuck dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0