Mjölk, lim och lösa naglar

Jag är så hungrig att jag snart svimmar. Det känns värdelöst att laga en porion mat & att äta själv. Hittade räkcrepes i frysen som fick bli min nödlösning. Jag skulle magra av om Niklas reste bort för en längre tid. Det skulle säkert inte finnas något kvar av mig när han återvände. Några som blivit feta är våra fiskar. Har matat dem 3 ggr om dagen. Katterna har fått frukost & kvällsmat i form av mjukmat. Lite måste man lyxa till det när pappa är bortrest. Hihi. Inatt kommer han hem, min älskade! Jag ska krama sönder honom. & om han tror att han slipper skeda tror han fel!

Nu ska Ville & jag kasta lite tejpboll i väntan på mat. Han är min lilla hund i form av en katt. Han kommer med tejpbollen & lägger vid mina fötter, sätter sig & purrar samtidigt som han söker ögonkontakt, jag säger "åh så soet!", tar upp bollen & kastar. Ville kommer tillbaka med den, stolt som fan, jag berömmer honom & böjer mig neråt, han lägger bollen i min hand & sen får jag leka i en evighet med den lille rackaren. Hur söt är han inte? Aw, mitt charmtroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0