Om pengar är viktigare än människan - rösta blått.

Då vet ni vart jag står.

Igår var jag ute i höstjacka & halsduk. Det är ändå mitten på semtember & om kvällarna är det riktigt kyligt. Undrar hur länge det dröjer till första snön? Tänk om det blir en lika hård vinter som förra. Hoppas inte.

Jag vet inte om jag skrivit det i bloggen, minns att jag gjorde en statusuppdatering på fb iallafall. Vad jag pratar om är såklart att jag är så förbannat trött på allt som har med politik att göra. Jag följer debatterna på teve, det tycker jag kan vara spännande. MEN jag vill inte ha broschyrer i tid & otid i mitt brevinkast! Därför satte jag upp en lapp med följande text "INGEN POLITIKSKIT, TACK". Detta har respekterats. Tills idag. De respektlösa idioterna som jag vill spotta på råkar vara SD. Är de inte läskunniga eller skiter de i människor?


Uppdatering:
En anonym skrev till mig att det var brevbäraren som la ner skiten & inte SD. MY BAD! MEN! Jag skiter fullständigt i vem som la ner SD´s skit i min brevlåda. Det lades i min brevlåda & det är det som gör mig lack. Det som gör mig ännu mer lack är att det är just deras skit som lades ner!

Om man ska kommentera i min blogg kan man göra det med sitt namn, mejl & bloggadress - annars kan man hålla fingrarna i styr.

FUCK OFF


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va brevbäraren som hade med sig SD kuvertet så då är det förmodligen brevbäraren som inte är läskunnig

2010-09-16 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0