Powerwalk

1 timme & 14 minuter
8869 steg
6,652 km
199,4 kcal enligt stegräknaren 516 enligt shapelink
(För mig kvittar det. Är mest ute efter känslan & endorfinerna träning & pw ger.)

Toto, fatta! Över 8000 steg på en timma. Undrar hur många steg vi gjorde när vi jobbade tillsammans på den gamla goda tiden? Bli kry & hitta tiden att haka på. Det kan vara trevligt med sällskap istället för hörlurarna.

Somsagt, hemma nu. Helt slut & lycklig, trots att jag är solo. Vad skulle jag göra utan mina svansbarn? Det blir först en dusch & sedan har jag laddat upp med massa godsaker. Gurka & morotsstavar med dipp, plopp, turkisk peppar & surisar. Ska paketera in alla mina bullar också & visa er kort, det har jag inte glömt. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0