Powerwalk


38 min
4656 steg
3,5 km
109,1 kcal

Alla ni som undrat hur långt det är runt åbackarna, jag har svaret - 3,5 kilometer. (Något mindre eftersom jag mätte hemifrån mig runt åbackarna & hem igen.) Känner mig ganska nöjd med dagens PW. Fick bara en infall & drog på mig träningskläderna. Men aj, mina benhinnor! Jag måste investera i både inne & uteskor! Nu ska jag pilla i mig en knäckemacka & göra mig redo för en cykeltur till friskis för ett afropass & sedan hem igen. Det blir cykeln idag, för jag måste handla hem några saker. Sen middag idag & det som serveras är bakad potatis med min hemmagjorda röra. Än har vi inte bestämt om det blir skinka eller rostbiff. Jag är sugen på att baka vaniljbullar också. Ni vet sånadära tjockisar fyllda med vaniljkräm & massa socker på? :) Välkomna till mig på fika. Mina laktosintoleranta vänner, ta ett piller & vräk i er sen :) Ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0