Tisdag

Denna tisdag har spenderats framför datorn pluggandes på lagen om psykiatrisk tvångsvård med hjälp av en självstudiekurs på nätet med Christer Allgulander. Jag har också suttit på fronter med min grupp & handledare + att jag tvättat några maskiner. En ganska vanlig dag i mitt liv med andra ord. Jag har inte gjort några hjälteinsatser förutom i förmiddags då jag gick till ica för att handla frukost till min sjukling.

Jag är inte sjuk, men jag är inte i form. Därför har det inte blivit mycket av varken pw, afro eller jympa. Jag fokuserar på att må så bra jag kan, helt enkelt :)



Dagens sämsta; när älskot upplyste mig om att vi missade dexter igår & att det var det sista avsnittet.

Dagens bästa; grattis-smset från pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0