Träning.

Jag har varit sugen på att träna hela helgen, men jag har bara tagit det lungt. Om man bortser från promenader som också är bra för kroppen. Dock har jag känt för att verkligen ge järnet! Haft sån lust till att köra ett hårt styrkepass på gymmet. Jag älskar när det gör ont i de få muskler jag har. Imorgon blir det AFRO tillsammans med Maddie :) Ska bli grymt kul. Jag älskar AFRO.

När mitt träningskort på friskis går ut i mars står jag i valet & kvalet om jag ska vara friskis trogen eller om jag ska lämna dem. Men vilket gym är att rekommendera? World class är ju det som ligger närmast mig. (Någon som tränat/tränar där? Hur är det?) Men ändå, jag trivs på friskis. Vad som händer återstår att se. Det är ju trots allt ett halvår kvar. Mycket hinner hända tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0