Trasig men som ny.

Det var väl en sisådär 2 år sedan jag & älsklingen var på confetti på maxihuset & hittade några klockrena saker som fick följa med oss hem. Bland de sakerna, en elefanttavla - som dessvärre aldrig hann komma upp på väggen för att älsklingen krossade glaset. Ska jag vara ärlig, så grät jag. För vi la ändå runt 200:- på den tavlan. Sedan dess har den legat i ett skåp hemma. Jag har inte haft hjärta att kasta den. I flytten råkade jag ta sönder den ännu mer & insåg då att den var förbaskat snygg utan ram & glas. Enkel & ball, tycker jag. Nå?


Kommentarer
Postat av: M

Himla fin!

2010-09-06 @ 12:01:39
Postat av: Sara

Jag älskar den :) har den också, fast med ram men det där blev himla snyggt det med ;) nan ska aldrig kasta!!

2010-09-06 @ 16:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0