Träning




Vad glad jag är över mitt senaste köp. Träningskläder i form av brallor & vindjacka + linne. Jackan kommer jag såklart inte ha när jag svettas på afro eller jympa-pass. Den är tänkt att ha när jag powerwalkar & kanske såsmåningom löper? Byxorna kommer jag använda både på pass & promenader. Galet sköna & hur snygga somhelst. Dock får man passa sig & använda en lång tröja till om man stretchar & inte vill visa sin röv ;) Fast jag är inte känslig sådär. Jag visar ju isåfall mina trosor, inte röven. HAHA!

Är ute efter att par bra skor. De ska vara både sköna & snygga. Tips? Just nu tränar jag i ett par relativt platta skor. Därför får jag galet ont i såväl fötter som ben.


Kommentarer
Postat av: ...

Reebooks dojjor med luftkuddar under, 1200kr men de är dom värda.

2010-09-07 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0