Tisdag


Godmorgooooon :) Nu är jag vaken, ey! Pratade med Rebecka en sväng helt yrvaken & sedan kom Bob & trackasserade mig. Jag traskade iväg igårkväll till solarieöarna, jag kanske inte borde gjort det? Jag hostar som jagvetintevad. Är inte helt kry ännu, men jag vill gärna lura mig själv & alla andra att jag är det. Ni anar inte hur tråkigt det är att bara ligga hemma som man egentligen ska när man är sjuk. Det spelar ingen roll hur sjuk jag är, jag hittar alltid på något. Om så bara att diska, promenera eller leka rövare med katterna. Jag hatar att bara göra ingenting. Det är minsann inget för mig. Imorgon är det minsann nyårsafton! Jag skka jobba till 18. Bah. Sedan är det bara att stressa hem & börja fixa allt :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0