Godkväll.

Jag är hungrig & sugen på något, kunde inte hitta något annat än broccoli som lät gott i frysen. & nej, jag påpekar inte att det är illa. Jag har gorbys & snackpizza från Ica där också. Men efter att ha kollat på du är vad du äter känns det inte helt okej. Har kommit fram till att jag måste börja äta nyttigare, inte för att jag är överviktig för det är jag inte. Däremot tror jag att mitt inre kanske inte mår så bra, kanske därför alla förkylningar som avlöser varandra? Jag tycker det är svårt att hitta på något att äta överhuvudtaget & så ska jag fundera på att äta nyttigt nu. Bah liksom. Bulgur tycker jag verkligen om & det är ju ett alternativ till pasta, ris & potatis som är nyttigare. Men då är min fråga, hur ska jag klara mig utan potatis i alla dess former? Jag som verkligen älskar potatis. Jag är som besatt. Pomme, kokt potatis, potatisgratäng, listan kan göras lång. Jag vet inte hur det blir med detta. Jag menar vi ska alla någon gång dö & om jag dör några år tidigare av att äta som jag gör så dör jag ju iallafall lycklig? Criminal minds nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0