Bah

Vilken härlig slappar söndag! Jag sov extra länge, låg kvar & drog i sängen i en evighet också. Det är extra skönt att ligga & mysa med täcket när man har mens :) När jag vaknat till liv gick jag & älskling till sibylla, gratismat blev det. Eftersom hon glömde att ta betalt. Promenad runt åbackarna blev det efter maten. Kallt som fan, men mysigt. Meningen med livet är att ha någon att dela det med. Att dela såväl skratt som gråt, motgångar & allt som hör livet till. Allt bli lättare när man har någon att dela allt med. Niklas är min tvillingsjäl. Det finns inget som slår att älska & att älskas. Nu bakar jag & kollar på Gossip girl. Har en maräng i ugnen som borde vara klar om en sisådär 45 minuter. Gör en Ricecrispies-tårta minsann. Jag hatar Georgia! %&/&//&#/&()=)=)(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0