Beslutsångest?


 

Vad ska jag göra? Min karl tjatar på att jag borde gå ut på en promenad eftersom jag gnäller på hur tråkigt jag har. Han hade inte tänkt göra mig sällskap, för han kröp just ner i sängen för lite sömn. Jag vet inte om det är en så bra idé att knalla iväg med min huvudvärk. Fast det kan ju också vara en ursäkt för min lathet. Idag är jag faktiskt äckligt lat. Men har man huvudvärk får man vara det tycker jag :) Från mitt fönster ser jag en klarblå himmel, så egentligen borde jag trotsa smärtan & gå ut en sväng. Om så bara för att sätta mig utanför porten. Jag vet inte. Känns samtidigt ganska lockande att krypa ihop i soffan & läsa lite. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Tack älskling. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0