Måndag

Jag ringde mcsvar & frågade efter numret till lönekontoret. Därefter ringde jag, men kvinnan tyckte minsann att jag skulle prata med min chef först. Varför förstår jag inte riktigt, med tanke på att de på lönekontoret borde veta bättre. Smsade Jacob som svarade "jag återkommer", så nu väntar jag på besked om vart mina pengar tagit vägen. Jag nöjer mig inte med att få dessa nästa månad eftersom vi bestämde augusti. Vad har ni för er? Själv tänkte jag hoppa i kläder & bege mig mot solarieöarna & jobba på brännan som är spårlöst försvunnen. Sedan ska jag fortsätta packa, plugga & vid halvfem-tiden möta upp en tjej på stationen för att köpa en bok. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-08-24 @ 15:42:15
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0