Bara jag får blunda!



Jag ville egentligen bara visa min fina ögonskugga. Haha. En helgrym grön jäkel. Inhandlad på Makeup store för typ ett år sedan. Den är perfekt för gröna ögon eftersom den framhäver ögonfärgen något otroligt :) Grönt ska tydligen vara inne i vår åtminstone på kläder. Så nu vet ni!

Diskberget har jag inte hunnit med ännu, däremot har jag dammsugit & skurat golven. Rebecka ringde & störde mig mitt i allt, men det gör inget. Nu måste jag skynda mig in i duschen, sedan ska jag följa med & hålla handen när hon blir vaccinerad. Något väst bra stöd tror jag inte att jag är eftersom jag ör livrädd för sprutor. Mitt villkor var "Bara jag får blunda!" & det fick jag. So long suckers

Kommentarer
Postat av: J..

Den värkar jätte fin :) Lite svårt att se men men

2009-01-07 @ 15:37:44
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0