Kattsnack & myror i brallan

Trött, men sjukt rastlös med myror i brallan sitter jag här & försöker roa mig för att inte klättra på väggarna. Det är irriterande när dendär rastlösheten infinner sig. Ska straxt göra ett tappert försök att få lite sömn. Jag är så trött att jag nog skulle kunna somna sittande samtidigt känner jag för att göra något. Bah. Det får bli teve, mys i soffan med Jeppe. Min älskade Jeppe. Hon är så underbar. Det är kärlek på hög nivå. Jag älskar när hon kommer & purrar. Hon är så pratsjuk & kelsjuk, min lilla bäbis. Hon är precis som jag. Man blir väl som man umgås? ;) Jag skulle aldrig kunna leva ett liv utan husdjur. Det ger så himla mycket. & den villkorslösa kärleken. Jag är allt för henne. Nu blir det mys. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0