Godnatt raringar

Nu tänker jag stänga av datan för idag. Ska mysa ner mig i soffan med en arm som gör ont & tycka synd om mig själv. Imorgon måste jag ladda på busskortet & köpa nikotinplåster. Påminn mig om jag glömt det när klockan är 18, ok? Det är en mycket nöjd tjej som kryper ner under täcket. Dagen har varit klockren tackvare Saris. Det är som en c-vitaminkick, en dos lycka rakt in i hjärtat när jag får spendera några timmar med en kär vän. Efteråt känner jag mig alltid som en ny människa. Aw. Nu väntar jag på att Jonnas prinsessor ska bli friska så jag kan få mig en ny dos lycka. Det är på tok för länge sedan vi sågs, toto. Jag saknar dig.

Ps. Jag kommer inte att närvara på några kort förrän jag solat känns det som. Jag MÅSTE sola. Kanske redan imorgon? Känner mig sjukt blek & jag vill inte se mig i spegeln. Dessutom är jag trött på mitt hår & vill ha det i en fin brun färg, men jag vågar inte pga att det alltid blir grönt. Experter, hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0