Jag vet vad du gjordeli gjorde

Äntligen har jag fått min älskade underbaring att laga mat till mig. Det blev pyttipanna med bacon i + ägg & rödbetor till. Sitter just nu mätt i magen men kan inte låta bli att knapra på mina Corners. Krispiga majsrullar med chili & ostsmak. Såhär på kvällkvisten känner jag mig aningen piggare men långt ifrån kry. Legat däckad i soffan & kollat på massa Simpsons-avsnitt. Skrattade ihjälp mig till det avsnittet som jag tagit rubriken ifrån. Det handlade om att familjen Simpson körde över Ned Flanders. Man kan väl säga att avsnittet var som filmen "jag vet vad du gjorde". HAHAHA! Hemma är det full rulle på katterna, jag vet inte vartifrån de får sin energi. De har jagat en laserpenna ett bra tag nu, mina små jägare. Jeppe sitter & ser sjukt sorgsen ut. Det är bäst att krypa ner under täcket & låta henne inta sin plats - på min mage. Om 15 minuter börjar Cirkus Möller. Är jag ensam om att älska det? Måste bara skriva att jag skickat in alla min uppgifter nu, med andra ord är mina inlämningar klara. Nu vill jag krya på mig. Börja träna, fika oftare på bagarstugan & njuta av livet tillsammans med mina vänner. Jag är tacksam för det liv jag fått. Det handlar om att göra det bästa av situationen. & jag försöker verkligen. Som den tappra krigare jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0