Onsdag

Jag kommer somna med gott samvete sen, för idag har jag absolut fått mycket uträttat. Det bästa på hela dagen var promenaden till solarieöarna. På delad första plats kommer kanelbullarna vi handlade på CG som nu ligger på köksbänken & väntar på att få slinka ner, men det får bli till efterlyst. Vi har varit & handlat på oss ett stort lager kattmat & kattsand. Självklart annat smått & gott också. Ni får ursäkta min osammanhängande text. Jag saknar helt koncentrationsförmåga & känner mig lost. Glömde nycklarna i dörren & diverse lustigheter. Snart ska jag ta mig en avkopplande dusch med allt vad det innebär innan jag tar mig samman & skriver loggbok.




Ville förstår inte att detta är KATTSAND, så jag har fått lära honom på nytt. Det går sådär. Han äter sanden. Min förhoppning är att sanden är klockren & håller vad den lovar. Någon som testat den, omdöme?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0