Måndag



Jag funderar på vad jag ska köpa till lillen & pappa när de fyller år. Deras födelsedagar närmar sig :) Ska försöka komma på något riktigt bra. Vad köper man till en 45-årig pappa & en 21-årig lillebror? Egentligen skulle jag suttit på bibban tillsammans med min grupp & pluggat idag. Men eftersom jag är sjuk blev det inställt. Istället sov jag för länge eftersom jag behövde det. Jag ska inte göra någonting idag. Försöker ta mig in i duschen, men jag vill inte. Det gör så ont med värme! Får försöka härda ut. Man känner sig ju alltid fräschare efteråt iallafall. Tur att jag bunkrat upp med snus så att jag slipper gå ut i kylan iallafall. Jag har faktiskt diskat idag trots att jag egentligen varken ville eller orkade. Nu ska jag försöka göra något av denna dag. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0